X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 دی 1402
تعداد بازدید خبر : 343
تاریخ ثبت : دوشنبه, 18 دی,1402 | 09:17 ق.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 13 دی,1402 | 03:35 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 18 دی,1402 | 09:17 ق.ظ

توضیحات غریب آبادی درباره هدف از برگزاری دادگاه گروهک تروریستی منافقین

  • توضیحات غریب آبادی درباره هدف از برگزاری دادگاه گروهک تروریستی منافقین

معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه چهارمین دادگاه گروهک تروریستی منافقین در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این دادگاه را تشریح کرد.

 

کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه چهارمین دادگاه گروهک تروریستی منافقین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان بزرگ تروریسم است. تاکنون ۲۳ هزار ایرانی بی‌گناه بر اثر اقدام‌های تروریستی گروهک‌های مختلف به شهادت رسیدند که فقط ۱۷ هزار نفر آن‌ها را منافقین به شهادت رساندند.

غریب‎آبادی افزود: در بحث دفاع از قربانیان، موضوع‌ اجرای عدالت و مقابله با بی‌کیفرمانی در چارچوب حقوق بشر و حمایت و ارتقای حقوق بشر می‌گنجند. هدف از برگزاری این دادگاه اجرای عدالت و کار حقوقی و قضایی برای مقابله با گروهک‌های تروریستی است که حتما باید انجام شود.

دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه با تاکید بر اینکه گروهک‌های تروریستی که اکنون در پوشش اقدام‌های سیاسی خود را گروه‌های حقوق بشری جلوه می‌دهند، باید رسوا شوند، بیان کرد: باید مدارک و مستندات مربوط به جنایت‌های آن‌ها در اختیار کشور‌های مختلف و سازمان‌های بین‌المللی قرار بگیرند؛ همچنین استفاده از ظرفیت حقوقی قضایی برای محاکمه منافقین و پیگیری اجرای حکم دادگاه از اهداف مهم برگزاری این دادگاه هستند.

 

فایل های پیوستی
ارسال نظر: