X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 22 شهریور 1399
تعداد بازدید خبر : 112
تاریخ ثبت : شنبه, 22 شهریور,1399 | 10:47 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 22 شهریور,1399 | 10:47 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 22 شهریور,1399 | 10:47 ق.ظ

حاکمان بحرین از این پس شریک جنایات رژیم صهیونیستی خواهند بود

  • حاکمان بحرین از این پس شریک جنایات رژیم صهیونیستی خواهند بود
وزارت امور خارجه ایران

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام برقراری روابط دیپلماتیک بین منامه و تل‌آویو را اقدامی ننگین و خفت بار از سوی بحرین خواند و آن را شدیدا محکوم و اعلام کرد: حاکمان بحرین از این پس شریک جنایات این رژیم خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (شنبه) با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید اعلام برقراری روابط دیپلماتیک بین بحرین و رژیم صهیونیستی، آن را اقدامی ننگین و خفت بار از سوی بحرین خواند که آرمان فلسطین و چندین دهه مبارزات و تحمل رنج و مصیبت مردم فلسطین را در قربان گاه انتخابات آمریکا ذبح می‌کند.

در این بیانیه آمده است: بدون تردید مردم مظلوم  و حق طلب فلسطین و مسلمانان آزاده جهان هرگز عادی سازی روابط با رژیم غاصب و یاغی اسرائیل را نخواهند پذیرفت و این اقدام ننگین در حافظه تاریخی ملت مظلوم و ستمدیده  فلسطین و ملت‌های آزاده جهان تا ابد باقی خواهد ماند.

این بیانیه می‌افزاید: دولت بحرین در خطایی بنیادین به جای کسب مشروعیت از مردم خود متاسفانه با پشت کردن به آنان و با اقدامی خفت بار  به دامن رژیم اشغالگر قدس پناه آورده و آرمان فلسطین شریف را قربانی انتخابات داخلی آمریکا کرده است.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه آورده است: حاکمان بحرین از این پس شریک جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان منبع تهدید دائمی امنیت در منطقه و جهان اسلام و ریشه دهه‌ها خشونت، کشتار، جنگ، ترور و خونریزی در فلسطین مظلوم و منطقه خواهند بود. 

این بیانیه در ادامه آورده است : قطعا نتیجه این اقدام دولت بحرین  تنها خشم فزاینده و نفرت ماندگار  مردم مظلوم فلسطین، مسلمانان و ملل آزاده جهان خواهد بود.

در بند پایانی این بیانیه ضمن هشدار به هرگونه ایجاد ناامنی رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج‌فارس، مسئولیت تمامی عواقب هرگونه اقدامی در این ارتباط متوجه دولت بحرین و دیگر دولت‌های همراه شده است.

برچسب ها:
ارسال نظر: