X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 24 آبان 1401
تعداد بازدید خبر : 826
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 25 آبان,1401 | 09:38 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 24 آبان,1401 | 08:31 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 25 آبان,1401 | 09:48 ق.ظ

تاکید غریب آبادی بر غیرمعتبر بودن اطلاعات رسانه های ضد ایرانی درباره اغتشاشات

  • تاکید غریب آبادی بر غیرمعتبر بودن اطلاعات رسانه های ضد ایرانی درباره اغتشاشات
کاظم غریب آبادی، در جمع خبرنگاران رسانه های ایرانی در نیویورک، درباره دیدارها و نشست های خود افزود: در طول سه روز کاری در نیویورک، با نمایندگان بیش از ۸۰ کشور به صورت گروهی شامل کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و گروه دوستان منشور ملل متحد دیدار و گفتگو کردم.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: همچنین با بیش از دهها سفیر و نمایندگان دائم کشورهای مختلف و رئیس شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل نیز دیدار و گفتگو داشتم.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه تصریح کرد: ما در این گفتگوها تمرکز ویژه ای بر روشنگری صحیح و واقعی در مورد تحولات و آنچه که برخی از کشورهای غربی و آمریکا از آن تحت عنوان تجمعات مسالمت آمیز نام می برند، داشتیم تا تصویری صحیح را ارائه نماییم.

غریب آبادی درباره محورهای این گفتگوها اظهار داشت: موضوعات و محورهای مختلفی را در این نشست ها به صورت مستند و با ارائه دلایل منطقی، مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

وی تصریح کرد: در این نشست ها، نقش حمایتی برخی کشورها از اغتشاشات و مواضع سیاسی برخی مکانیسم های حقوق بشری مانند سکوت آنها در برابر حادثه تروریستی شیراز را بصورت مستند و عینی مطرح و به چالش کشیدیم.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: در خلال این جلسات به ویژه جلسه با کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، علاوه بر محورهای مختلف، موضوع دیگری را هم بصورت تخصصی با کشورها مورد بحث قرار دادیم و آن در مورد نقش مخرب شبکه های اجتماعی و رسانه ها در مورد اغتشاشات است.

دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: در این نشست ها، بطور خاص هم به نقش اینستاگرام و توییتر اشاره کردیم و هم در واقع، به نقش برخی رسانه های فارسی زبان ضد ایرانی که در خارج از کشور مستقر هستند و به اقداماتی به ویژه در زمینه ترویج خشونت، ناامنی و جنایت و تحریک و تشویق به انجام اقدامات تروریستی روی آوردند.

غریب آبادی یادآور شد: انجام صدها مصاحبه بی بی سی فارسی و سعودی اینترنشنال با اعضای گروه های جدایی طلب و گروهک های تروریستی و تشویق به خشونت و جنایت، برای کشورها بصورت مستند و مستدل مطرح گردید.

فایل های پیوستی
ارسال نظر: