X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 03 اسفند 1401
تعداد بازدید خبر : 150
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 03 اسفند,1401 | 06:28 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 03 اسفند,1401 | 03:21 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 03 اسفند,1401 | 06:30 ب.ظ

افزایش خوکشی در میان پرسنل نیروی دریایی و کهنه‌سربازان آمریکا

  • افزایش خوکشی در میان پرسنل نیروی دریایی و کهنه‌سربازان آمریکا
داده‌های منتشر شده حاکی از نرخ بالای خودکشی در میان نظامیان و کهنه سربازان آمریکایی است.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، اواخر ماه ژانویه نیروی دریایی آمریکا گزارش داد که سه ملوان دیگر مستقر در ناوهای هواپیمابر که در حال تعمیر بودند در دو ماه گذشته بر اثر خودکشی جان خود را از دست دادند.

بر اساس گزارش «میلیتاری تایمز»، جدیدترین خودکشی در کشتی جورج واشنگتن تنها یک ماه پس از انتشار گزارش در مورد سه خودکشی اخیر این کشتی در ماه آوریل رخ داد.

نیروی دریایی آمریکا همچنین فاش کرد که یک رشته خودکشی در آن کشتی حداقل به نوامبر ۲۰۱۹ بازمی‌گردد.تحقیقات اخیر نیروی دریایی آمریکا نشان داد که ملوانان با وجود نداشتن کمک هزینه مسکن به خوابیدن در اتومبیل یا پرداخت اجاره در شهر متوسل می‌شوند.

گزارش‌ها همچنین فضایی را نشان می‌دهند که در آن مقامات ارشد از مشکلات ملوانان خود غافل بوده و تلاش‌ها برای ارائه مراقبت‌های بهداشت روانی، ناکافی و مملو از بی‌اعتمادی بوده است.

مقامات ارشد نیروی دریایی آمریکا به تازگی شروع به صحبت آشکارتر و فوری درباره این بحران و تلاش‌ها در مهار خودکشی کرده‌اند.وزارت امور کهنه سربازان اخیرا اعلام کرد کهنه سربازانی که یک بحران حاد خودکشی را تجربه می‌کنند، می‌توانند از خدمات اضطراری در هر مرکز مربوط به امور کهنه سربازان استفاده کنند.

این تصمیم از سوی وزارت امور کهنه سربازان پس از آن اتخاذ می‌شود که آمار خودکشی در میان کهنه‌سربازان آمریکایی به سطوح بحرانی رسیده است.بر اساس آمار منتشر شده از سوی این نهاد آمریکایی در سال ۲۰۲۰، شش هزار و ۱۴۶ مورد خودکشی در میان کهنه سربازان آمریکایی روی داده است.

در کارولینای شمالی، ۱۹۹ خودکشی کهنه سربازان در سال ۲۰۲۰ رخ داد؛ تگزاس بیشترین خودکشی کهنه سربازان را در آن سال با ۵۲۶ مورد و پس از آن فلوریدا و کالیفرنیا هر کدام با ۴۹۳ مورد به خود اختصاص داده‌اند.

240 خودکشی کهنه سربازان در پنسیلوانیا؛ ۲۳۰ مورد در اوهایو و ۲۰۰ مورد در آریزونا در سال ۲۰۲۰ روی داده است.در طرحی که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نوشت که روزانه حدود ۱۷ کهنه سرباز بر اثر خودکشی جان خود را از دست می‌دهند.


ارسال نظر: